Opel Mucha
Sprzedaż i serwis samochodów Opel
OPEL ASTRA GTC.

OPEL ASTRA GTC.

Opel Astra GTC wyróżnia się miejską elegancją i budzącym pożądanie sportowym wnętrzem, ale przede wszystkim daje dużo frajdy z jazdy. Najnowocześniejsze technologie napędu i zawieszenia zapewniają robiące wrażenie osiągi, a kompletny system rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa dodaje pewności podczas każdej podróży.

PORYWAJĄCE WRAŻENIA Z JAZDY.

Opel Astra GTC posiada zawieszenie o nowatorskiej architekturze, podnoszące wrażenia za kierownicą na nowy, wyższy poziom.

Dowiedz się więcej na temat zaawansowanych przednich kolumn HiPerStrut, tylnej osi z drążkiem Watta oraz aktywnego systemu kontroli układu jezdnego.


Opel Astra GTC - Doskonała podstawa

Doskonała podstawa

Duży komfort jazdy, dynamika prowadzenia i bezpośredniość układu kierowniczego przy obniżonym poziomie hałasu i drgań, to najważniejsze walory podwozia Opla Astry GTC. Wysoka sztywność konstrukcji Astry GTC, w połączeniu z zaawansowanym zawieszeniem zapewnia większą precyzję prowadzenia, komfort jazdy oraz wyjątkowo niski poziom wibracji.

Szersze osadzenie nadwozia oznacza wyższą stabilność na zakrętach, a długi rozstaw osi – płynne pokonywanie nierówności.


Opel Astra GTC - Nowe zawieszenie przednie z kolumnami HiPerStrut

Zawieszenie przednie
z kolumnami HiPerStrut

Połączenie silnika o wyższej mocy z typowymi kolumnami McPhersona i przednim napędem zwykle oznacza przenoszenie znacznych sił z zespołu napędowego na układ kierowniczy i duże przeciążenia dla opon. Zawieszenie HiPerStrut Opla Astry GTC – znane z utytułowanego modelu Insignia OPC – eliminuje te niedogodności. Układ kierowniczy został prawie całkowicie uniezależniony od sił skrętnych powstających na kołach. Zwiększyła się też przyczepność podczas gwałtownego przyspieszania, co w efekcie znacząco poprawiło charakterystykę prowadzenia.


Opel Astra GTC - Tylne zawieszenie z drążkiem Watta

Tylne zawieszenie z drążkiem Watta

Unikalne zawieszenie tylne Opla Astry GTC oparte jest na osi skrętnej wyposażonej w wahacze z drążkiem Watta. Chociaż zasada działania drążka Watta jest znana od ponad 200 lat, rozwiązanie to było do tej pory wykorzystywane właściwie tylko w samochodach sportowych.

Stalowa belka zamocowana na wysokości piast kół łączy się z dwoma drążkami, które po środku mają przeguby, a końce ich powiązane są z dolnymi wahaczami kół. Dzięki takiej konstrukcji każda siła skrętna działająca z boku jest kompensowana taką samą siłą z drugiej strony. Główną zaletą takiego rozwiązania jest wyeliminowanie wszelkich poprzecznych ruchów osi, co przekłada się na istotnie większą stabilność kierunkową pojazdu.


Opel Astra GTC - Adaptacyjne zawieszenie FlexRide

Adaptacyjne zawieszenie FlexRide

Wyobraź sobie samochód, który dostosowuje swój układ jezdny do zewnętrznych warunków drogowych i Twojego sposobu jazdy. Za naciśnięciem jednego przycisku Twój samochód zmienia się z komfortowej limuzyny w auto o sportowej charakterystyce. Oto sedno działania układu FlexRide.

Elektroniczny system kontroli zawieszenia FlexRide reaguje na warunki drogowe i dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy zapewniając większe bezpieczeństwo podróży. Moduł sterujący kontroluje charakterystykę pracy zawieszenia w czasie rzeczywistym (system CDC), 4-kanałowy system ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD oraz układy kontroli trakcji i ESP® Plus.

Za pomocą przycisków sterowania można zmieniać ustawienia układu jezdnego. Tryb „Sport” to dynamiczna konfiguracja z usztywnionym zawieszeniem gwarantująca jeszcze lepszą stabilność kierunkową. „Tour” ułatwia płynną, relaksacyjną jazdę na długich dystansach. „Normal” to tryb uniwersalny – automatyczny.

 

 

Jazda testowa
Dowiedz się więcej

Mucha Sp. J.
Autoryzowany Dealer Marki Opel

Mikołów

ul. Katowicka 59
43-190 Mikołów
tel.: 32 226 26 26

Serwis tel.: 32 736 93 24

Tychy

ul. Beskidzka 51
43-100 Tychy
tel.: 32 325 00 00

Serwis tel.: 32 325 00 11

 

 

Modele:

Corsa   |   Astra   |   Mokka-X