Aktualności


2014-04-11

Opel Mokka obronił tytuł "Samochodu roku z napędem 4x4"

  • Drugie zwycięstwo z rzędu: Opel Mokka ponownie wygrywa plebiscyt czytelników
  • Już ponad 200 000 zamówień: modny SUV popularny wśród nabywców czterech kółek

 

Rüsselsheim. Mokka, subkompaktowy SUV Opla, kolejny raz wygrał plebiscyt czytelników magazynu Auto Bild Allrad i obronił tytuł „Samochodu roku z napędem na cztery koła” w kategorii pojazdów terenowych i sportowo-użytkowych w cenie do 25 000 euro. 18,7 procent respondentów oddało swój głos na modnego Opla Mokkę, który daleko w tyle pozostawił swoich konkurentów, Skodę Yeti (14,6 procent) i Nissana Qashqai (12,4 procent). Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 10 kwietnia w restauracji Depot 1899 we Frankfurcie nad Menem. Jürgen Keller, dyrektor wykonawczy Opla ds. sprzedaży, marketingu i usług serwisowych w Niemczech, odebrał nagrodę z rąk Bernharda Weinbachera, redaktora naczelnego Auto Bild Allrad.

„Jesteśmy bardzo dumni z obronionego przez Mokkę tytułu „Samochodu roku z napędem na cztery koła” – powiedział Jürgen Keller. „Zwycięstwo w plebiscycie czytelników ma dla nas szczególne znaczenie. Co więcej, czytelnicy Auto Bild Allrad świetnie znają się na samochodach terenowych i SUV-ach, dlatego ich opinia jest dla nas wyjątkowo cenna.”

Kolejnym zwycięzcą reprezentującym producenta z Rüsselsheim jest Insignia Country Tourer. Model ten z impetem wkroczył do segmentu crossoverów z napędem 4x4, wyprzedzając zasłużonych już rywali, takich jak Volvo XC 70 czy VW Passat Alltrack. 10 procent głosów czytelników dało Insignii Country Tourer trzecią pozycję, tuż za Audi A6 i A4.

 

Opel Mokka - historia sukcesu

Opel Mokka utrzymuje się na fali sukcesu.

W ciągu zaledwie 18 miesięcy od rynkowego debiutu, zasłużył on sobie na miano europejskiego bestsellera. Niemiecki producent otrzymał już ponad 200 000 zamówień na ten wyjątkowy samochód.

Powodów tego sukcesu jest co najmniej kilka. Mokka zmodernizowała segment SUV-ów, udostępniając szerszemu gronu użytkowników innowacyjne technologie i rozwiązania, dostępne dotąd tylko w samochodach wyższych klas. A są to takie elementy wyposażenia jak adaptacyjne reflektory AFL+, ergonomiczne fotele z certyfikatem niezależnego niemieckiego stowarzyszenia lekarzy ortopedów Aktion Gesunder Rücken e.V., czy zintegrowany bagażnik rowerowy FlexFix® drugiej generacji. Mierzący 4,28 m długości samochód oferuje wystarczająco dużo miejsca dla pięciu osób, zajmujących wygodną podwyższoną pozycję siedzącą. Sportowa stylistyka nadwozia oraz komfortowe wnętrze sprawiają, że ten model doskonale nadaje się zarówno do codziennego użytku, jak i do dalszych podróży.