Aktualności


2013-12-17

Bryan Adams i Opel ADAM na jednej scenie

Opel rozpoczął współpracę z kanadyjskim piosenkarzem i fotografem

Rüsselsheim. Opel ADAM i Bryan Adams stanęli na jednej artystycznej scenie. Kanadyjski rockman, znany na całym świecie jako kompozytor i piosenkarz, jest również uznanym w branży fotografem. W swoim studiu w Berlinie Adams stworzył obrazy naszego mistrza personalizacji do kalendarza „ADAM by Bryan Adams”. Efekty tej współpracy można oglądać na wernisażu w Muzeum Sztuki w Monachium od 23 stycznia, przez trzy kolejne dni. Ponadto artysta zaprojektował własną wersję Opla ADAMa „camouflage look”, która zostanie wyprodukowana w edycji limitowanej dziesięciu aut, a zysk ze sprzedaży zasili konto fundacji Bryana Adamsa, opiekującej się ludźmi w potrzebie na całym świecie.

Tina Müller, dyrektor marketingu i członek zarządu Opla, jest zachwycona współpracą z muzykiem. „Jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się pozyskać do współpracy artystę tego formatu. Te zdjęcia są niepowtarzalne i naprawdę wyjątkowe. Niektóre z nich wykorzystamy w akcjach reklamowych ADAMa. A o tej kampanii będzie głośno. I oto właśnie chodzi. Jednym z jej założeń jest przedstawianie marki Opel jako nowoczesnej i dopasowującej się do stylu życia klientów.”

Bryan Adams wspomina tę sesję jako niesamowitą zabawę. „Z Oplem ADAMem po prostu wszystko jest możliwe” powiedział.

Opel ADAM, jako gwiazda w obiektywnie Adamsa, dołączył do długiej listy słynnych osobistości i dzieł, które gwiazdor miał okazję fotografować. A znaleźli się na niej między innymi Michael Jackson, Amy Winehouse, Dustin Hoffman czy królowa Elżbieta II. Z okazji złotego jubileuszu Adams stworzył portret jej królewskiej mości, który to motyw jest obecnie wykorzystywany przez kanadyjską pocztę na jednym ze znaczków.

Opel ADAM zadebiutował w Europie na początku 2013 roku. W krótkim czasie zdobył uznanie nie tylko użytkowników, ale też ekspertów dzięki niebanalnemu wzornictwu i najnowocześniejszym technologiom. Niedawno Opel ADAM ponownie zdobył nagrodę Red Dot Design Award za wzornictwo, a czytelnicy magazynu motoryzacyjnego Auto Zeitung, po raz drugi z rzędu, przyznali mu nagrodę Auto Trophy za stylistykę wnętrza w kategorii samochodów miejskich.

ADAM to również lider w swojej klasie pod względem łączności. Jego największą atrakcją jest system multimedialny IntelliLink, który współpracuje z systemami operacyjnymi nowoczesnych smartfonów (iOS i Android), a także umożliwia obsługę aplikacji Siri Eyes Free dostępnej w iPhone’ach.

Ten mały, miejski mistrz personalizacji oferuje funkcjonalności, które jeszcze do niedawna były dostępne tylko w autach klasy premium. System automatycznego wspomagania parkowania, podgrzewana kierownica, system ostrzegania przed pojazdem w martwym polu czy w pełni zintegrowany z tylnym zderzakiem bagażnik rowerowy FlexFix® - to elementy unikalne w tym segmencie aut.